Дошкільна підготовка дітей 3-6 років
b0959c87152a464
У програмі курсу:
  • англійська мова
  • розвиток мовлення
  • математика
  • логіка

УВАГА! БЕЗКОШТОВНІ факультативи з французької, польської або німецької мов!

Кваліфіковані викладачі, сучасна методика, захоплюючі та цікаві заняття!

Саме у дитинстві навколишній світ щиро дивує своїми кольорами і захоплює звуками: щебетання пташок у лісі, скрегіт трамвая на вулиці, дзюрчання струмка в горах… Перші відчуття, перші слова, перші кроки і перший досвід! Відтоді як дитина починає усвідомлювати себе, вона починає себе пам’ятати.

Чисельні дослідження вчених розповідають про унікальну здатність дітей жадібно вбирати в себе і запам’ятовувати будь-яку інформацію.

Особливо інтенсивно засвоюють все, що для них цікаво, малюки віком до трьох років. А у віці до шести років вони вже здатні проявляти власні таланти. Доцільно використовувати цю чудову можливість, максимально урізноманітнити дитячі відчуття. Поєднання дитячої безпосередності із цікавими заняттями та навчальним матеріалом стануть неодмінно важливим елементом розвитку Вашої дитини.

Демократичні зміни, що відбуваються в суспільстві загалом, і в освітній галузі зокрема, сприяють формуванню й утвердженню концепції виховання, в якій неповторність та самобутність кожної дитини мають стати найвищою цінністю нації і розглядатися в контексті національного відродження.

Значення і необхідність формування культури поведінки у дітей дошкільного віку є приорітетним завданням для нації. Саме для цього наш навчальний заклад обрав цю сферу діяльності.

Дошкільне дитинство – короткий, але важливий період ствердження особистості. В ці роки дитина отримує початкові знання про навколишній світ, у неї починає формуватися певне ставлення до людей, до праці, виробляються навички і звички правильної поведінки, складається характер. Все починається з дитинства. Виховання моральності починається з колиски. Коли мати посміхається дитині, радіє з нею – це вже виховання найглибшої моральності, його дружнього ставлення до світу. Далі – дитячий садок, потім школа. Об'єднати нас може тільки висока культура. З раннього дитинства дитина вступає в складну систему взаємин з оточуючими людьми (вдома, у дитсадку та ін.) і здобуває досвід суспільної поведінки. Формувати у дітей навички поведінки, виховувати свідоме, активне ставлення до дорученої справи, товариства, потрібно починати з дошкільного віку.

Вважаємо, що для Вашої дитини у нашому закладі для цього буде чимало можливостей. У процесі повсякденного спілкування з однолітками діти вчаться жити в колективі, опановують на практиці моральні норми поведінки, що допомагають регулювати стосунки з оточуючими. Працюючи з дітьми, наші педагоги приділятимуть велику увагу формуванню їхньої поведінки на заняттях, в іграх.

В процесі навчання діти не тільки практично опановують різні навички й вміння, але й освоюють визначені норми поводження в колективі однолітків.

Наш педагогічний колектив вбачає за необхідне використовувати сучасні підходи до формування культури поведінки у дітей. За останнє десятиріччя система освіти в Україні істотно змінилася, тому в сучасній освіті значно зросла варіативність навчальних методів, які ми використовуємо на кожному занятті для навчання дітей дошкільного віку.

Ми усвідомлюємо, що життя все наполегливіше ставить задачу перегляду характеру взаємодії педагога з дітьми в педагогічному процесі нашої дошкільної освітньої установи.

Викладачі нашого навчального закладу докладатимуть зусиль для постійного вдосконалення своєї педагогічної технології. Усвідомлюємо, що це вимагає достатніх знань психології дитини, усвідомленого підходу до вибору методів і доцільності їхнього використання в роботі, з урахуванням знань особливостей дітей і неприпустимості твердого тиску на них у процесі присвоєння соціального досвіду. Нова технологія виводить педагога на позиції, що забезпечують розвиток почуття успішності кожного учасника педагогічного процесу, формує в дитини бажання вчитися і пізнавати світ.

Педагоги нашого навчального закладу висувають загальну мету: виховання майбутнього нації– як відродження культури і моральності.